Watch Freeks banner
1 - 20 of 22 Posts

·
Premium Member
Joined
·
25,154 Posts
imported post

First group for me.....but you know I am a bracelet man, lol
 

·
Registered
Joined
·
10,615 Posts
Discussion Starter · #11 ·
imported post

Thanks Arnie - i was starting to wonder about these guys ?? i happen to favor the last 2 straps -i like them Sporty - the first group is kinda a "SAFE" strap

mind you i'm getting a TAN (saddle Orange) Colored strap

i really like the 3rd Group most!!

arnie11 wrote:
Second group! Just had to go against the tide didn't I! LOL! There's always one in the bunch.
 

·
Long Time Member
Joined
·
8,308 Posts
imported post

The first group are very Panerai like.

The second group are Pilot watch straps. (the two rivets)

The last group more befits a diver with the perforations.

It would be a cool look.

Just sayin.
 

·
Registered
Joined
·
10,615 Posts
Discussion Starter · #13 ·
imported post

Thanks for your Input TC - that's what i was looking for!!

yeah for some reason the holes do it for me -that strap is HOT

i also got my eye out for a THICK one on E-bay Auctions right now!!

toecutter wrote:
The first group are very Panerai like.

The second group are Pilot watch straps. (the two rivets)

The last group more befits a diver with the perforations.

It would be a cool look.

Just sayin.
 

·
Registered
Joined
·
767 Posts
imported post

toecutter wrote:
The first group are very Panerai like.

The second group are Pilot watch straps. (the two rivets)

The last group more befits a diver with the perforations.

It would be a cool look.

Just sayin.
Yep, TC said it best.
 

·
Premium Member
Joined
·
24,243 Posts
imported post

I vote for the first group. No button or holes for me.
 

·
Registered
Joined
·
10,615 Posts
Discussion Starter · #19 ·
imported post

I've decided to go with a 4th choice and buy that one

gonna go with the HONEY colored one

 
1 - 20 of 22 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top